FANDOM

Шаблон:Палітыка Апошняя змена: кастрычнік, 2016 г.

Сардэчна запрашаем на Wikia (рус. Вікія) і Fandom powered by Wikia (далей — «Сэрвіс» ці «Сайт»), якая кіруецца Wikia, Inc. (далей — «Кампанія»). Наведваючы Сайт, Вы (далей — «Удзельнік») пацвярджаеце, што прачыталі, зразумелі і згодны выконваць дадзеныя Ўмовы выкарыстання (далей — «Умовы выкарыстання» ці «Пагадненне») па-за залежнасцю ад таго, ці з'яўляецеся Вы зарэгістраваным удзельнікам Сайта ці не. Мы пакідаем за сабой права па ўласным меркаванні змяняць, мадыфікаваць, дадаваць ці падаляць часткі сапраўднага Пагаднення ў кожны час і без папярэдняга апавяшчэння. Вы бераце на сябе адказнасць рэгулярна правяраць гэту старонку на наяўнасць змен у Пагадненні і прымаць да ўвагі дэталі змен.

СТАРАННА ПРАЧЫТАЙЦЕ ПАГАДНЕННЕ, БО ЯНО ЎТРЫМВАЕ ВАЖНУЮ ІНФАРМАЦЫЮ Пра ВАШЫ ПРАВЫ І АБАВЯЗКІ, УЛУЧАЮЧЫ НЕ ТОЛЬКІ АБМЕЖАВАННІ І ВЫНЯТКІ, АЛЕ І СТАНОВІШЧА Пра ДАЗВОЛ СПРЭЧНЫХ СІТУАЦЫЙ, ЯКОЕ ВЫЗНАЧАЕ, У ЯКІХ ВЫПАДКАХ СПОР ЛІЧЫЦЦА ВЫРАШАНЫМ.

Сапраўднае Пагадненне шырыцца на зарэгістраваных і незарэгістраваных удзельнікаў у аднолькавай меры. Для выкарыстання Сэрвісу Вы павінны прыняць гэта Пагадненне. Доўжачы гэтага трэба: а) зарэгістравацца на Сайце і/ці стаць супрацоўнікам Кампаніі ці б) пачаць скарыстаць Сайт.

Прымаючы сапраўднае Пагадненне, Вы пацвярджаеце, што Вы дасягнулі ўсталяванага законам веку для зняволення юрыдычна якая абавязвае дамовы з Кампаніяй, ці што Вашы бацькі ці апекуны далечы свая згода і пацвярджаюць, што Вы будзеце выконваць сапраўднае Пагадненне. У кожным разе, прымаючы Пагадненне, Вы пацвярджаеце, што Вам больш 13 гадоў, і прызнаяце, што Сэрвіс не прызначаны для твараў маладзей 13 гадоў. Вы не можаце скарыстаць Сэрвіс і не можаце прыняць гэта Пагадненне, калі закон забараняе Вам скарыстаць Сэрвіс ці прыняць гэта Пагадненне.

УдзелEdit

Для таго каб скарыстаць некаторыя магчымасці Сэрвісу, Вы павінны зарэгістравацца на Сайце. Вы не маеце права рэгістравацца на Сайце ў выпадку, калі гэта забаронена законам. Апроч гэтага, Сэрвіс прызначаны вылучна для твараў, якім выканалася поўных 13 (трынаццаць) гадоў і больш. Кожная рэгістрацыя твараў, не дасягнулых 13 гадоў, з'яўляецца несанкцыянаванай, неліцэнзаванай і якая парушае сапраўднае Пагадненне. Пры рэгістрацыі на Сайце Вы гарантуеце, што Вам 13 гадоў і больш, і што Вы згодны выконваць усе ўмовы сапраўднага Пагаднення.

Калі Вы вырашылі зарэгістравацца на Сайце, тым самым прымаючы Пагадненне, Вы згаджаецеся з тым, каб трымаць у таямніцы свой пароль і іншыя дадзеныя для ідэнтыфікацыі, і несяце поўную адказнасць за кожнае выкарыстанне Вашага ўліковага запісу і за кожныя дзеянні, якія адбываюцца з выкарыстаннем Вашага ўліковага запісу.

Кампанія можа спыніць дзеянне Вашага ўліковага запісу, выдаліць Ваш профіль і кожны кантэнт ці інфармацыю, якія Вы адправілі на Сэрвіс і/ці зачыніць Вам доступ да Сэрвісу па кожнай прычыне ці без прычыны ў кожны час і паводле свайго меркавання, з папярэднім апавяшчэннем ці без яго.

Інтэлектуальная ўласнасць ВікіяEdit

Словы WIKIA і WIKICITIES — гэта зарэгістраваныя гандлёвыя знакі Кампаніі ў ЗША і/ці іншых краінах. Гандлёвыя маркі Кампаніі не могуць быць скарыстаны, у тым ліку ў рамках іншых таварных марак і/ці як частка даменавых імёнаў, для іншых тавараў ці паслуг у такой форме, якая можа прывесці да блытаніны, і не могуць быць скапіяваны, сымитированы ці скарыстаны цалкам ці часткова без папярэдняга пісьмовага дазволу Кампаніі.

Правілы паводзін удзельнікаўEdit

Прымаючы Пагадненне, Вы абяцаеце не скарыстаць Сэрвіс кожным спосабам, які супярэчыць Правілам супольнасці. Апроч вышэйпералічанага, Вы згаджаецеся не скарыстаць Сайт, каб:

  • абражаць, турбаваць, пагражаць і запалохваць іншых удзельнікаў Вікія;
  • публікаваць ці перадаваць кожныя дадзеныя, якія з'яўляюцца непрыстойнымі, парнаграфічнымі, абразлівымі, агрэсіўнымі, грубымі ці іншым выявай парушаючымі кожнае заканадаўства ці правы трэціх асоб, а таксама матэрыял, які ўтрымвае гамафобію, этнічныя абразы, рэлігійную няцерпнасць ці заахвочвае злачынныя паводзіны;
  • спрабаваць выдаць сябе за іншага карыстача ці іншую фізічную асобу;
  • публікаваць ці перадаваць кожныя незаконныя ці неправамоцныя матэрыялы ці скарыстаць дадзеныя матэрыялы для незаконнай дзейнасці;
  • публікаваць ці перадаваць кожную інфармацыю ці праграмы, спраектаваныя ці прызначаныя для атрымання пароляў, уліковых запісаў ці асабістай інфармацыі ад кожных удзельнікаў Вікія;
  • пасціць, загружаць, перадаваць, падзяляцца ці захоўваць непажаданыя ці несанкцыянаваныя рэкламныя матэрыялы, навязванні паслуг, «спам» ці кожны іншы тып нелегальнай прапановы паслуг;
  • запытваць асабістую інфармацыю ў кожных удзельнікаў, чый век менш 18 гадоў;
  • парушаць кожныя законы, што ляжаць у Вашай юрысдыкцыі (улучаючы, але не абмяжоўваючыся законамі пра інтэлектуальную ўласнасць і законамі, што тычацца паводзін у Інтэрнэце і апублікавання прымальных матэрыялаў); ці
  • публікаваць паведамленні і матэрыялы рэкламнага характару.

Апроч вышэйпералічанага, Вы згаджаецеся:

  • скарыстаць нашы сэрвісы ў адпаведнасці з сапраўдным Пагадненнем і ў адпаведнасці з ужывальнымі законамі і правіламі;
  • падтрымваць прыватнасць кожнага пароля, злучанага з выкарыстаннем Сайта асабіста Вамі;
  • неадкладна апавясціць Кампанію ў выпадку кожнага несанкцыянаванага выкарыстання Вашага ўліковага запісу;
  • наўмысна не блакаваць, падаляць ці іншай выявай перашкаджаць належнаму функцыянаванню рэкламных блокаў і/ці карыстацкага інтэрфейсу; абмяжоўваць працу, змяняць ці дадаваць JavaScript ці CSS, дзеля перашкоды слушнаму адлюстраванню ці функцыянаванню рэкламных блокаў і/ці карыстацкага інтэрфейсу;
  • не загружаць, месціць, перасылаць па электроннай пошце, перадаваць ці іншай выявай шырыць матэрыялы, утрымоўвальныя кампутарныя вірусы ці іншыя кампутарныя коды, файлы ці праграмы, прызначаныя для парушэння, знішчэнні, абмежаванні функцыйнасці ці давалыя несанкцыянаваны доступ да кожнага кампутарнага праграмнага, апаратнага ці тэлекамунікацыйнага абсталявання;
  • не загружаць, месціць, перасылаць па электроннай пошце, перадаваць ці іншай выявай шырыць матэрыялы, парушаючыя кожныя патэнты, гандлёвыя маркі, камерцыйныя таямніцы, аўтарскія ці іншыя правы кожнай з бакоў;
  • з выняткам выкарыстання RSS-каналаў ці нашага API у адпаведнасці з палітыкай Сайта, Вы не будзеце скарыстаць робатаў, ботаў і/ці іншыя аўтаматызаваныя сродкі для доступу да Вікія ў кожных мэтах без нашага пісьмовага дазволу;
  • не падрабляць загалоўкі, маніпуляваць крыніцамі ідэнтыфікацыі ці іншай выявай спрабаваць схаваць паходжанне кожных матэрыялаў, выкладзеных на Сайце;
  • не распачынаць кожныя дзеянні, якія накладаюць ці могуць накласці празмерную ці непрапарцыйную нагрузку на інфраструктуру Сайта; умешвацца ці спрабаваць умяшацца ў нармальную працу Сайта ці кожных імпрэз, што праводзяцца на Сайце; спрабаваць абыйсці кожныя меры, якія мы можам скарыстаць, каб запабегчы ці абмежаваць Ваш доступ да Сайта; ці
  • не скарыстаць Сэрвіс для доступу, збору і захоўванні персанальных дадзеных іншых удзельнікаў.

Кантэнт і аўтарскія правыEdit

Прымаючы Пагадненне, Вы пацвярджаеце, што не будзеце скарыстаць Сэрвіс у мэтах, якія супярэчаць палітыцы Сайта ў вобласці стварэння википроектов, бягучая версія якой можа быць знойдзена тут: Палітыка стварэння вікі. Да Прыналежнаму Кампаніі кантэнту ўжываецца іншая ліцэнзія і правіла (гл. ніжэй), чым да кантэнту, створанаму карыстачамі і што размяшчаецца ў супольнасцях Вікія ў адпаведнасці з агульным ліцэнзаваннем.

Вы несяце поўную адказнасць за створаны ці загружаны Вамі кантэнт, улучаючы, але не абмяжоўваючыся: фатаграфіямі, асабістай інфармацыяй, паведамленнямі, каментарамі, праўкамі і іншымі дадзенымі, якія Вы загружаеце, публікуеце, паказваеце, падзяляецеся ці ўяўляеце на Сайце ці якія Вы перадаяце іншым удзельнікам праз Сэрвіс. Вы не можаце публікаваць кантэнт на Сайце, калі Вы не стварылі яго самі ці ў Вас не дазволу на яго публікацыю. Для публікацыі на Сайце Вы не можаце скарыстаць кантэнт, які не стасуем з ліцэнзіяй, паказанай у пэўным праекце Сайта. Вы разумееце і згаджаецеся з тым, што іншыя ўдзельнікі могуць, але не абавязаны, рэдагаваць, падаляць ці пераназываць (без апавяшчэння) кожную інфармацыю на Сайце па кожнай прычыне ці без прычыны. Вы таксама гарантуеце, што Вы з'яўляецеся ўладальнікам ці маеце патрэбныя ліцэнзіі, права, згоды і дазволы на матэрыялы, каб: а) Кампанія магла захоўваць, капіяваць, публікаваць і шырыць Вашы матэрыялы праз Сэрвіс і б) ліцэнзаваць усе тэкставыя матэрыялы, апублікаваныя Вамі на Сайце, у згодзе з палітыкай ліцэнзавання (больш падрабязную інфармацыю гл. на старонцы Ліцэнзаванне).

Сайт не з'яўляецца і не можа функцыянаваць у якасці архіва. Мы не нясём адказнасці перад Вамі ці кожным іншым тварам за страту, пашкоджанне ці знішчэнне дададзенага Вамі кантэнту. Вы несяце поўную адказнасць за стварэнне рэзервовых копій кожнага кантэнту, які Вы месціце ці захоўваеце на Сайце ці падаяце Кампаніі.

Пры публікацыі кантэнту на Сайце Вы дазваляеце нам зрабіць гэтулькі копій, колькі мы злічым патрэбным для таго, каб спрыяць яго месцаванню і захоўванню на Сайце.

Прыналежны Кампаніі кантэнтEdit

Артыкулы і іншы кантэнт на Fandom.com ці паддаменах Fandom, такіх як fandom.wikia.com (далей — «Сайт з кантэнтам Кампаніі»), створаныя наўпроста Кампаніяй ці яе партнёрамі, з'яўляюцца аб'ектамі вылучнага права Кампаніі і яе партнёраў («Прыналежным Кампаніі кантэнтам»). За выняткамі, паказанымі ў сапраўдным Пагадненні, Вы згаджаецеся не перапрадаваць, ліцэнзаваць, аддаваць напракат, мадыфікаваць, шырыць, капіяваць, перадаваць, рабіць публічныя прэзентацыі, адаптаваць, рэдагаваць ці ствараць «вытворныя» творы з Прыналежнага Кампаніі кантэнту.

Сапраўднае Пагадненне падае Вам ліцэнзію на выкарыстанне Прыналежнага Кампаніі кантэнту толькі ў асабістых некамерцыйных мэтах. Кампанія можа спыніць дзеянне сапраўднай ліцэнзіі ў кожны час і па кожнай прычыне ці без прычыны. Строга забараняецца выкарыстанне Прыналежнага Кампаніі кантэнту ў кожных мэтах, якія не паказаны проста ў сапраўдным Пагадненні.

Кампанія можа падаваць трэцім бакам (улучаючы ўдзельнікаў Сайта) магчымасць падаць заяву на публікацыю арыгінальнага кантэнту, якую Кампанія можа прыняць ці адхіліць паводле свайго меркавання. Калі такі кантэнт прымаецца Кампаніяй, то ён будзе апублікаваны на Сайце з кантэнтам Кампаніі пад такімі ж умовамі, якія ўжываюцца да Прыналежнаму Кампаніі кантэнту і якія выкладзены вышэй, і пры падачы заявы на публікацыю арыгінальнага кантэнту яго аўтар згаджаецца на іх як частку працэсу падачы заявы.

Кампанія таксама можа падаваць спасылкі на кантэнт пабочных сайтаў на Сайце з кантэнтам Кампаніі. Як паказана ў падзеле «Абмежаванне адказнасці і адмова ад абавязанняў» сапраўднага Пагаднення, Кампанія не мае кантролю над вонкавымі сайтамі, і таму не можа быць адказная за даступнасць гэтых сайтаў і не нясе адказнасці за кантэнт, змесцаваны на пабочных сайтах.

Медыя-кантэнтEdit

Карыстанне Сэрвісам складаецца з доступ да аўдыя і/ці візуальнаму кантэнту (у тым ліку да відэа, выяў, музыкі, графікі, лагатыпаў і інш.), які быў створаны трэцімі бакамі і знаходзіцца пад ліцэнзіяй для выкарыстання на сайтах Кампаніі («Медыя-кантэнт»). Такі медыя-кантэнт можа быць даступны праз убудаваны на Сайт прайгравальнік, які адлюстроўвае спасылкі і прайгравае кантэнт з іншых сайтаў і/ці сэрвісаў («Медыя-прайгравальнік»).

Не абмяжоўваючы ўжывання іншых умоў дадзенага Пагаднення, Вы таксама пацвярджаеце, што Вы не будзеце рабіць ці спрабаваць вырабіць кожнае з наступных дзеянняў:

  • загружаць, шырыць, змяняць, падаляць ці дадаваць рэкламныя матэрыялы ў кожны Медыя-кантэнт, злучаны з Медыя-прайгравальнікам на Сайце;
  • скарыстаць кожны Медыя-кантэнт ці Медыя-прайгравальнік для кожных мэт, якія не з'яўляюцца некамерцыйным і асабістым спажываннем і праглядам Медыя-кантэнту;
  • адключаць ці іншай выявай умешвацца ў функцыянаванне Сайта ці Медыя-прайгравальніка, улучаючы кожныя дзеянні, якія перашкаджаюць ці абмяжоўваюць выкарыстанне ці капіяванне кожнага Медыя-кантэнту;
  • мадыфікаваць, рэдагаваць, перакладаць, адаптаваць, змяняць, дэкампіляваць, дызасэмбляваць ці ствараць вытворныя працы, пабудаваныя на Медыя-прайгравальніку ці ці заснаваныя на Медыя-кантэнце;
  • ліцэнзаваць і перадаваць трэцяму боку права на выкарыстанне Медыя-прайгравальніка і Медыя-кантэнту, улучаючы продаж, шыранне і паўторную дыстрыбуцыю Медыя-кантэнту і кожнага змесціва Медыя-прайгравальніка;
  • фарматаваць, аптымізаваць і наладжваць Медыя-прайгравальнік ці Медыя-кантэнт для паказу, шырання ці перадачы матэрыялаў праз кожную іншую платформу, пратаколы і спосабы перадачы кантэнту, за вынятак агаданых дадзеным Пагадненнем.

Заява пра парушэнне аўтарскага праваEdit

Для заявы пра парушэнне аўтарскага права звяжыцеся з нашым упаўнаважаным супрацоўнікам па Digital Millennium Copyright Act:

Attn: Copyright Agent
Wikia, Inc.
360 Third Street
Suite 750
San Francisco, CA 94107

Скарыстайце форму http://community.wikia.com/wiki/Special:DMCARequest для апавяшчэння пра парушэнне DMCA. Вы таксама можаце звязацца з нашым упаўнаважаным супрацоўнікам пасярэдніцтвам электроннай пошты па адрасе copyright@wikia.com. Калі ласка, уключыце «Claim of copyright infringement» у загаловак ліста. Па гэтым адрасе варта адпраўляць толькі тыя апавяшчэнні, якія дакранаюцца DMCA.

Абмежаванне адказнасці і адмова ад абавязанняўEdit

Хоць мы ўсталёўваем правілы паводзін удзельнікаў і месцавання кантэнту, Кампанія не кантралюе і не нясе ніякай адказнасці за кожны кантэнт, апублікаваны ўдзельнікамі на Сайце.

Кампанія не нясе адказнасці за змесцаваны кантэнт ці паводзіны, анлайн ці афлайн, кожнага ўдзельніка, які выкарыстоўвае Сэрвіс. Бо Кампанія не кантралюе вонкавыя сайты і сэрвісы, Вы прызнаяце і згаджаецеся, што Кампанія не нясе ніякай адказнасці за даступнасць вонкавых сайтаў ці сэрвісаў, а таксама не распісваецца і не нясе ніякай адказнасці за кожны кантэнт, рэкламу, прадукты ці іншыя матэрыялы, даступныя на такіх сайтах ці сэрвісах. Вы прызнаяце і згаджаецеся, што Кампанія не нясе адказнасці ці абавязанняў, адкрыта ці ўскоснае, за кожную шкоду ці страты, выкліканыя ці меркавана выкліканыя выкарыстаннем ці даверам вонкаваму кантэнту, таварам ці паслугам, даступным на пабочных сайтах ці сэрвісах. Вы разумееце, што гэтыя Ўмовы выкарыстання і палітыка прыватнасці не ўжываюцца да выкарыстання вонкавых сайтаў і сэрвісаў. Калі Вы пакідаеце Сайт і пераходзіце на вонкавыя сайты ці сэрвісы, Ваша ўзаемадзеянне з гэтымі сайтамі ці сэрвісамі рэгламентуецца лакальнымі правіламі гэтых сайтаў ці сэрвісаў. Мы рэкамендуем знаёміцца з правіламі і палітыкай прыватнасці перад наведваннем кожнага пабочнага рэсурсу. Апроч таго, прымаючы Пагадненне, Вы разумееце і прызнаяце, што з дапамогай Сэрвісу Вы можаце стукнуцца з кантэнтам, які Вы можаце палічыць абразлівым, непрымальным ці непрыстойным — і ў гэтым дачыненні Вы скарыстаеце Сайт на свой страх і рызыку.

Сайт уяўляе кантэнт у фармаце «як есці». Кампанія адмаўляецца ад кожных заяў і гарантый, выяўна выяўленых ці што разумеюцца. Кампанія не можа і не гарантуе якія-небудзь пэўныя вынікі пры выкарыстанні Сэрвісу. ПРЫМАЮЧЫ ПАГАДНЕННЕ, ВЫ ЗГАДЖАЕЦЕСЯ З ТЫМ, ШТО СКАРЫСТАЕЦЕ СЭРВІС НА СВОЙ СТРАХ І РЫЗЫКУ.

Вы згаджаецеся вызваліць Кампанію, яе кіраўнікоў, супрацоўнікаў, давераных асоб і іншых удзельнікаў ад кожнай адказнасці за Ваша выкарыстанне Сайта, яго ўтрымання ці іншых змешчаных на ім матэрыялаў. Кампанія, яе кіраўнікі, супрацоўнікі, давераныя твараў і іншыя ўдзельнікі не нясуць ніякай адказнасці перад Вамі ці кожнай трэцім бокам за ўскосныя, выпадковыя, пабочныя і кожныя іншыя страты (улучаючы страчаны прыбытак, прымусовае пакрыццё страт і іншыя страты), матэрыяльныя ці нематэрыяльныя, якія ўзнікаюць пры выкарыстанні Сэрвісу, яго ўтрымання ці іншых змешчаных на ім матэрыялаў, нават калі Кампанія была папярэджана пра магчымасць такой шкоды. Нягледзячы ні на якія супярэчнасці, што змяшчаюцца ў дадзеным дакуменце, адказнасць Кампаніі перад Вамі за кожную прычыненую шкоду, незалежна ад яго формы, заўсёды абмяжоўваецца сумай, што не перавышае адну тысячу даляраў ЗША. Вы таксама згаджаецеся з тым, што калі Кампанія не выплаціць Вам гэту суму за выкарыстанне Сэрвісу, Вы абмяжуецеся толькі судовай забаронай і не будзеце мець правы на поўнае пакрыцці страт ад Кампаніі па-за залежнасцю ад Вашага пазову.

У ДАДАТАК, КАМПАНІЯ НЕ ГАРАНТУЕ ВАМ, ШТО: А) ВЫКАРЫСТАННЕ СЭРВІСУ БУДЗЕ АДКАЗВАЦЬ ВАШЫМ ВЫМОГАМ, ПРОСТЫМ ЦІ ШТО РАЗУМЕЮЦЦА; Бы) КОЖНАЯ ІНФАРМАЦЫЯ, АТРЫМАНАЯ ВАМІ Ў ВЫНІКУ ВЫКАРЫСТАННЯ СЭРВІСУ, БУДЗЕ ВОЛЬНАЯ АД АБМЫЛАЎ, ДАКЛАДНАЯ І ВЕРАГОДНАЯ; У) АБМЫЛЫ Ў ФУНКЦЫЙНАСЦІ І Ў ПРАЦЫ СЭРВІСУ БУДУЦЬ ВЫПРАЎЛЕНЫ.

Дастасоўнае заканадаўства, тэрытарыяльная падсуднасць і юрысдыкцыяEdit

Скарыстаючы Сэрвіс, Вы прызнаяце і згаджаецеся, што Сэрвіс месціцца ў Злучаных Штатах Амерыкі. Калі Вы атрымваеце доступ да Сэрвісу з кожнага іншага рэгіёна, дзе заканадаўства і правілы, якія рэгулююць збор асабістых дадзеных, выкарыстанне і расчыненне інфармацыі адрозніваюцца ад законаў ЗША, заўсёды помніце, што скарыстаючы Сэрвіс, Вы перадаяце асабістую інфармацыю ў ЗША і Вы згаджаецеся на такую перадачу і на ўжыванне законаў штата Каліфорнія (без уліку прынцыпаў калізійнага права), якія будуць рэгуляваць споры вакол гэтага Пагадненні ці споры кожнага іншага роду, якія паўстануць паміж Вамі і Кампаніяй ці кожнага з нашых філіялаў. Вы згаджаецеся не пачынаць і не ўжыццяўляць судовыя пераследы, злучаныя з Вашым выкарыстаннем Сэрвісу, у рамках іншай тэрытарыяльнай падсуднасці, апроч суднаў штата і федэральных суднаў Каліфорніі. Вы адмаўляецеся ад усіх сродкаў абароны ў звязку з нябытнасцю персанальнай юрысдыкцыі і нязручным месцам разгляду справы ў суднах штата і федэральных суднах Каліфорніі.

Іншыя ўмовыEdit

Сапраўдныя Ўмовы выкарыстання, а таксама Палітыка прыватнасці, Умовы ліцэнзавання, Палітыка стварэння вікі і Правілы супольнасці, паказаныя ў дадзеным дакуменце, уяўляюць сабою поўнае пагадненне паміж Вамі і Кампаніяй у дачыненні выкарыстання Сайта і цалкам замяняюць сабой усе папярэднія пагадненні паміж Вамі і Кампаніяй, датычныя выкарыстанні Сайта.

Нягледзячы на пераклад Пагадненні на іншыя мовы, галоўным Пагадненнем застаецца Пагадненне на ангельскай мове.

Калі Кампанія не ўжыццяўляе ці не ўжывае свае правы, сродкі праўнай абароны ці становішчы сапраўднага Пагаднення, гэта не азначае і не будзе азначаць, што Кампанія адмаўляецца ад такога права ці становішча Пагаднення ў гэтым ці кожным іншым выпадку.

Калі якое-небудзь становішча сапраўднага Пагаднення будзе прызнана несапраўдным, астатняя частка сапраўднага Пагаднення застаецца ў сіле і падлягае выкананню ў поўную сілу.

Калі адно са становішчаў сапраўднага Пагаднення будзе прызнана суддзём кампетэнтнай юрысдыкцыі незаконным, несапраўдным ці па кожнай іншай прычыне невыканальным, то такое становішча лічыцца аддзялённым ад сапраўднага Пагаднення і не ўплывае на рэчаіснасць і законнасць усіх астатніх становішчаў Пагаднення.

Also on FANDOM

Random Wiki