FANDOM

Вікія (англ. Wikia) — гэта бясплатны сэрвіс вікі-хостынгу, які прадстаўляе магчымасць любому жадаючаму стварыць свой уласны тэматычны вікі-праект або прыняць удзел у калектыўнай працы над ужо існуючымі праектамі.

На дадзены момант на Вікія знаходзіцца больш за 400 000 сайтаў на разнастайныя тэмы: ад папулярных кампутарных гульняў і тэлесерыялаў да навуковых парталаў і сайтаў аб модзе.

Вікія імкнецца:

Стаць экспертам ва ўсім.
Практыка паказала, што сумесная праца дае нашмат больш, чым праца аднаго адзінага чалавека. Вікія забяспечвае менавіта сумесную працу вікі-супольнасці над канкрэтнай тэмай, што дазваляе кожнаму падзяліцца сваімі ведамі аб тым ці іншым прадмеце, нават калі гэта не ўпісваецца ў стандарты іншых папулярных энцыклапедый.
Пашыраць магчымасці вікі-тэхналогій.
Як кампанія, Вікія знаходзіцца на пярэднім плане вікі-тэхналогій. Мы імкнемся распрацоўваць і актыўна ўкараняць новыя інструменты, якія будуць карысныя для нашых удзельнікаў. Акрамя гэтага, мы прадстаўляем апісанне дадзеных навін, каб удзельнікі змаглі хутчэй іх асвоіць, а таксама нашы супрацоўнікі заўседы гатовыя дапамагчы ўдзельнікам вікі-супольнасці, каб яны змаглі цалкам рэалізаваць патэнцыял вікі-платформы.
Свой сайт за лічаныя хвіліны.
На сенняшні дзень Вікія з'яўляецца адным з лепшых месцаў для ўтрымання он-лайн кантэнту, стварэння вікі-сайта і супольнасці. Усяго некалькі простых крокаў і сайт аб вашай каханай тэме будзе створаны. Гэта стане адпраўной кропкай для Вас, і з часам Вы ўбачыце, як сайт будзе расці і да яго будуць далучацца новыя ўдзельнікі. Гатовыя пачаць?

Стварыце вікі-сайт абсалютна бясплатна прама зараз!

Месцазнаходжанне і кантакты:
Мы знаходзімся ў San Francisco па адрасе:
500 3rd St, Suite 405
San Francisco, КАЛІФОРНІЯ 94107

Для хуткага кантакту з супрацоўнікамі Вікія, запоўніце гэтую форму.